Erzurumspor FK’da Süper Lig Öncesi Güven Tazeledi
Geride bıraktığımız sezonda 1. Lig’de adeta fırtına gibi esen ve taraftarına büyük bir gurur yaşatan Erzurumspor FK, Süper Lig arenasına sağlam adımlarla hazırlanıyor. Şampiyonluk coşkusunun ardından gözlerin çevrildiği teknik heyet yapılanmasında, mavi-beyazlı yönetim beklentileri boşa çıkarmayarak takımda istikrardan yana net bir tavır sergiledi.
Kulüp cephesinden yapılan son resmi duyuruya göre, takımı başarıyla bir üst lige taşıyan teknik adam Serkan Özbalta ile yola devam etme kararı alındı. Elde edilen bu tarihi başarının mimarlarından biri olan Özbalta ile sağlanan anlaşma neticesinde, tecrübeli çalıştırıcının sözleşmesi bir yıl daha uzatılarak Süper Lig hedefleri doğrultusunda ilk kritik ve güven veren adım atılmış oldu.
Başkan Ahmet Dal ve Başarılı Çalıştırıcı Masaya Oturdu
Yeni sezon planlamaları kapsamında mesaisine hız kesmeden devam eden Erzurumspor FK Başkanı Ahmet Dal, takımın geleceğini şekillendirecek en önemli hamleyi bizzat yönetti. Teknik direktör Serkan Özbalta ile kulüp tesislerinde özel bir toplantıda bir araya gelen Başkan Dal, hem geride kalan şampiyonluk yılının değerlendirmesini yaptı hem de yeni sezonun vizyonunu tecrübeli hocayla paylaştı.
Son derece olumlu ve yapıcı bir atmosferde gerçekleştiği belirtilen bu görüşmenin ardından beklenen resmi imza töreni de gecikmedi. Serkan Özbalta, kendisini bir sezon daha mavi-beyazlı renklere bağlayan ve Süper Lig’in zorlu mücadelesinde takımın dümeninde kalmasını kesinleştiren yeni kontrata taraftarların da beklentisini karşılayarak heyecanla imza attı.
2026-2027 Sezonu İçin İlk Düdük 29 Haziran’da Çalıyor
Teknik direktör konusunun hızla ve olumlu bir şekilde çözülmesinin ardından kulüpte tüm gözler yeniden yeşil sahalara çevrildi. Yönetim tarafından kamuoyuna yapılan detaylı bilgilendirmede, büyük bir rekabetin yaşanması beklenen 2026-2027 Trendyol Süper Lig sezonunun hazırlık kampı programı da netleşti ve takımın 29 Haziran Pazartesi günü bir araya gelerek topbaşı yapacağı açıklandı.
Kulübün resmi iletişim kanallarından paylaşılan mesajda ise camianın yaşadığı haklı mutluluk ve hocaya duyulan güven ön plana çıkarıldı. Yapılan açıklamada, rekorlarla taçlanan şampiyonluk sezonunun ardından camiaya büyük gurur yaşatan teknik ekiple yola devam edilmesinden duyulan memnuniyet dile getirilerek, bu yeni anlaşmanın kulüp, camia ve Erzurum şehri adına hayırlı olması temennisi paylaşıldı.